בניית אתרי תכשיטים

תמונה של בניית אתרי תכשיטים

בניית אתרי תכשיטים נתונים שמתפרסמים אחת לכמה חודשים חושפים בפנינו עד כמה גדול המסחר באינטרנט וכיצד הוא גדל כל הזמן. יותר ויותר אנשים בוחרים לעשות קניות דרך האינטרנט מסיבות רבות של נוחות, חסכון בכסף ובזמן, מבחר גדול יותר ועוד. אחת הדוגמאות בהן אפשר לראות את הגידול הניכר, הוא בעולם התכשיטים.

גולשים רבים בוחרים לרכוש תכשיטים מסוגים שונים, עגילים, טבעות, שרשרות, צמידים ועוד, דרך האינטרנט ולא בחנויות תכשיטים בקניונים או במרכזי קניות . מלבד הסיבות שציינו קודם לכן, שחלות גם על עולם התכשיטים, יש לכך עוד כמה סיבות, למשל, היכולת לבחור תכשיטים ברשת ולקנות אותם היא הרבה יותר פשוטה היום, וכן המבחר שקיים ברשת הוא פשוט אינסופי, מאחר וניתן לבצע קניות גם דרך אתרים בחו"ל ולא רק דרך אתרים מקומיים.

אם אתם מעוניינים למכור תכשיטים ברשת ורוצים להקים אתר אינטרנט לשם כך עליכם להקים אתר מכירות שמתאים לצרכים שלכם מחד וכן יאפשר לגולשים לבצע רכישות בצורה פשוטה, קלה ונוחה. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיש להתייחס אליהם כשאתם בונים אתר למכירת תכשיטים. חלק מהנקודות חשובות עבורכם בשביל לתפעל ולנהל את האתר, וחלק מהנקודות חשובות עבור הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לקבלת הצעת מחיר עבור בניית אתר לחצו כאן>>

בניית אתרי תכשיטים 3 נקודות חשובות

בניית אתרי תכשיטים מערכת ניהול תוכן – יש לבחור מערכת ניהול תוכן נוחה ופשוטה. כזו שאתם יכולים לעלות בה מידע באופן מיידי, בלי הרבה סיבוכים. מערכת שתכלול גם תוכן כתוב וגם תמונות. ככל שהמערכת תהיה קלה ונוחה יותר לשימוש, כך יהיה לכם קל יותר לתפעל ולנהל את האתר באופן יומיומי.

מערכת בלתי מוגבלת בתוכן – חשוב מאוד שתבנו מערכת שתוכל להכיל כמה תכנים שאתם רוצים. ככל שהמערכת תוכל להכיל יותר תכנים, כך תוכלו גם לספק יותר מידע ללקוח, וגם תוכלו לקדם את האתר בצורה טובה יותר.

בניית אתרי תכשיטים אבטחה – כל אתר שמיועד למכור מוצרים ושירותים דרך האינטרנט, והוא מבקש מהגולש להשאיר פרטי אשראי חייב להיות מאובטח בתקני אבטחה המחמירים ביותר. מדובר בהתקן ssl והתקן pci. אחרת הגולשים לא ירצו להשאיר את הפרטים שלהם באתר.

עוד דברים שחשוב לדעת 

בניית אתרי תכשיטים מערכת חיפוש – בשביל שהגולש יוכל למצוא בצורה טובה את התכשיט שהוא מחפש, חשוב שהאתר יכלול גם מערכת חיפוש טקסטואלית רגילה, וגם חיפוש דרך קטגוריות שונות. אלו יכולות להיות על פי סוגי תכשיטים, צבעים, משקל, מחירים ועוד.

מפרט ותמונות – בשביל שהגולש ידע מה הוא קונה, חשוב שהוא יקבל מפרט מלא של התכשיט וכן תמונות שונות שלו. כמובן שהמפרט צריך להיות כתוב באופן אמין ושיווקי, והתמונות צריכות להיות מדויקות ואיכותיות.  באופן כללי האתר צריך להיות מעוצב בצורה יפה ונקייה, בשביל למשוך את העין של הגולש.

קישור נכון בין עמודים – נקודה זה היא לא רק עבור הגולש היא גם עבורכם. הרעיון הוא שאם גולש מחפש תכשיט מסוים, להפנות אותו לרכישת תכשיט דומה בעמוד אחר. כלומר "מתעניין בטבעת? בוא תראה צמיד מתאים"  או "מי שרכש שרשרת זו רכש גם צמיד זה" וכך נמשוך את הגולשים שלנו לרכוש עוד ועוד תכשיטים אצלנו.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לבניית אתר תכשיטים מקצועי? צרו קשר עוד היום!

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ עם המומחים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים נוספים

איך לבחור חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק
בלוג

איך לבחור חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק

בחירת חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק היא משימה משמעותית שיכולה להשפיע רבות על ההצלחה של הפעילות השיווקית של כל עסק. עם מיליארדי משתמשים פעילים, פייסבוק מציע

תמונה של פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים
בלוג

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים הוא אסטרטגיה חכמה שמאפשרת למותגים להגדיל את ההישגים שלהם באחת מהרשתות החברתיות הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם. בין אם מדובר בחיזוק המודעות

תמונה של כיצד לשפר את הביצועים של האתר במנועי חיפוש
בלוג

כיצד לשפר את הביצועים של האתר במנועי חיפוש

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על הביצועים של האתר שלכם במנועי חיפוש. הגורמים החשובים ביותר כוללים את איכות התוכן, בניית קישורים, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

תמונה של כיצד להצליח בקורס דיגיטלי?
בלוג

כיצד להצליח בקורס דיגיטלי?

הצלחה בקורס דיגיטלי דורשת השקעה של זמן ומאמץ, בדומה להצלחה בקורס פרונטלי. עם זאת, ישנם כמה טיפים ספציפיים שיכולים לעזור לכם להצליח בקורסים דיגיטליים: טיפים