כל בעל מקצוע וכל חברה אשר מפעילות אתר אינטרנט זקוקים למערכות שיתאימו לצרכים ולאסטרטגיה שלהם, זו הסיבה שחברות בניית אתרים מקצועיות ומובילות ,תציע לכם שירות של בניית אתרים בהתאמה אישית. אתרים בהתאמה אישית מבוססים על הרעיון שכל בעל מקצוע ובכל חברה, יש לה מאפיינים משלה, אלה מתבססים בהתאם לגודל החברה, לצרכים שלה, התחום בה היא עוסקת וקהל הגולשים אליה היא פונה. האתר שלה מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי רחב לגולשים ברחבי האינטרנט, ולכן על החברה אשר בונה לה אתר אינטרנט לספק לה אתר שמותאם לצרכים שלה ולא אתר אשר נבנה מתוך "סרט נע" של אתרים.
בניית אתרים בהתאמה אישית
אנחנו בחברה מודעים לכך ולכן אנחנו עובדים באופן צמוד עם הלקוחות שלנו, דואגים להכיר אותם לעומק, לומדים את התחום בו הם פועלים, מכירים את המאפיינים והצרכים שלהם ורק לאחר מכן אנחנו מתחילים לבנות עבורם אתר אינטרנט על פי מה שהם מבקשים וצריכים. חברות אשר לא נוהגות בשיטה כזו, יוצרות אתרי אינטרנט בעלי מאפיינים דומים לעסקים ובעלי מקצוע שיש להם מאפיינים שונים לגמרי, מה שעלול לגרום נזק שיווקי ופרסומי, ולהקשות עליהם להפיק את המיטב ממנו. רוצים לקבל הצעת מחיר עבור בניית אתרים בהתאמה אישית צרו איתנו קשר.
למעבר לעמוד בניית אתרים לחצו כאן>>
כיצד בא לידי ביטוי בניית אתרים בהתאמה אישית
לפני שניכנס לעובי הקורה חשוב להבהיר, שיש מאפיינים מסוימים ב- בניית אתרים בהתאמה אישית שהם בסיסיים וצריכים להיות דומים לכל אתר, לפחות בכל הקשור לאיכות ולתוצרת. כל אתר שאנחנו בונים צריך לספק חווית משתמש נכונה לגולש, מערכת ניהול תוכן ידידותית לבעל האתר, אנחנו מספקים לו אחסון דומיין באיכות גבוה, מערכת קידום בגוגל ומנועי חיפוש, שילוב יישומים של רשתות חברתיות מובילות, התאמה למובייל ועוד.
מדובר על אלמנטים שהם בסיסיים בכל אתר אינטרנט וכל מי שמפעיל אתר חייב אותם. אתר אינטרנט בהתאמה אישית בא לידי ביטוי תחילה ביצירת תבנית מתאימה ללקוח, התבנית צריכה להיות מותאמת מבחינת העיצוב ומבחינת התוכן. אתר של צלם יכיל תוכן שונה מאשר אתר מכירות או אתר של רופא יהיה שונה במהותו בתוכן שהוא מציג לעומת אתר של בעל מקצוע אשר מספק שירותים דרך האינטרנט.
עוד כתבות:
בניית אתר אינטרנט לקוסמטיקאית >> | בניית אתר לעמותה >>
לסיכום המאמר בניית אתרים בהתאמה אישית
בניית אתרים בהתאמה אישית לפיכך גם הקשר עם הגולש יהיה שונה בכל אחד מהמקרים, מאחר ובחלקם הקשר יהיה אך ורק ישיר דרך האתר, בעוד שבמקרים אחרים יהיה זה קשר טלפוני או באמצעות טופס הפנייה שיוביל לשיחת טלפון. כאמור חלק מההתאמה האישית של אתרי אינטרנט מבוסס על רמות וסוג התוכן שמופיע באתר, ההפניות שהוא מכיל, סוג העיצוב ואפילו ברמות המידע שהוא מספק.
ישנם אתרים שיכולים להסתפק בכמות עמודים נמוכה בעוד שבאתרים מסוימים, נידרש לכמות עמודים גבוהה על מנת לספק מידע רב ככל שניתן לגולש. התאמה זו של אתרים לצרכי הלקוח, תאפשר לו ליהנות מאפשרות שיווק וקידום באופן אופטימאלי במנועי חיפוש ותעזור לו למשוך אליו לקוחות ברמת מיקוד גבוהה.