בניית אתרים בקוד פתוח

תמונה של בניית אתרים בקוד פתוח

בניית אתרים בקוד פתוח כל המידע במאמר הקרוב. חברות בניית אתרים עושות כסף רק מתחזוקת אתרים שהלקוחות שלהם משלמים להם עבורם דמי טיפול תחזוקה מדי חודש.

אתרים אלה דורשים חברת תחזוקה משום שהם אתרים שנבנו בקוד סגור, אשר אין לאיש גישה אליהם (וגם לא לבעל האתר) אלא רק לחברה שבנתה את האתר, כך אתה הופך להיות נכסי ולא ניידי של חברת התחזוקה של האתר שלך.

בניית אתרים בקוד פתוח

לחברות רבות בניית אתרים בקו סגור זה מהלך שיווקי חכם. הלקוחות לא הולכים לשום מקום, הם לא יכולים לעשות שום דבר באתר שלהם (גם לא להכניס מילה), הם כל הזמן תלוים בעצות וברעיונות שלך, ואם הם רוצים להכניס מילה הם צריכים להתקשר אליך שתכניס להם אותה והם מודים לך בכל פה אחרי שעשית את זה, משל הזרמת להם הון לחברה. תלות- כבר אמרנו.

אבל- כאשר אתם פונים אל בניית אתרים בקוד פתוח שבונה לכם אתר מבוסס עם קוד פתוח ובדרך כלל עם מערכת ניהול כמו WORDPRESS שהיא מערכת ניהול תוכן שעובדת עם אתר פתוח, אתם לא צריכים שום חברת אחזקה, אתם לא צריכים לשלם כל חודש כסף על תחזוקת האתר ותתפלאו- אתם יכולים להכניס הרבה יותר ממילה, בלי טובות של אף אחד ובלי לעמוד בתור, למה? כי האתר שלכם נבנה בקוד פתוח.

קוד פתוח – החופש לאתר שלך

בניית אתרים בקוד פתוח משחררת אותך מכבליה של חברת תחזוקת אתרים ויוצרת לך ערוץ עדכון והוספת תכנים מתי שמתחשק לך ובזמנים שלך. אתה לא תלוי בזמני העבודה של חברת התחזוקה. לא בעובדים ולא בשעות היממה, ולא בלקוחות אחרים שעומדים בתור, אתה גם יכול לקום באמצע הלילה ולהכניס חומרים לאתר שלך.

מה שזה נותן לך זה את היכולת לבחור. לבחור מתי אתה רוצה להכניס תכנים, כמה ובאיזה אופן. ואם אתה איש עצמאי אתה בוודאי לא אוהב ולא רוצה להיות תלוי באיזה שהיא חברת תחזקה שאתה עוד צריך לשלם לה, אתה בפירוש יכול לעשות את זה לבד.

מערכת WORDPRESS הכי קלה לתכנים

יש הרבה מאוד אנשים שיש להם ידיים מאוד טובות ידי זהב ופלטינה בכל מה שקשור ליכולת טכנית ולביצועים שדורשים מוטוריקה עדינה וגסה, אבל מה איך שהם רואים צג של מחשב הם מתבלבלים. יש משהו בתזזיות העולם הדיגיטלי, בשפע האתרים, הפלאשים, המעברים והעכבר המתרוצץ שעושה את הרושם כאילו שימוש באינטרנט מקביל לפיצוח סודות הגרעין.

זה לא ממש ככה. אם החלטתם ללכת על בניית אתרים בקוד פתוח , אתם לא צריכים יותר מידע ממש פשוט של להזיז את העכבר ימינה ושמאלה, כדי להיכנס לאתר שלך ולבצע בו עדכונים ושינויים.

בניית אתרים בקוד פתוח – כל המידע

מערכת וורדפרס נוצרה במיוחד עבור אנשים שנרתעים משימוש באינטרנט ובוודאי שפוחדים "לחבל" באתר שלהם ומגלים שזה כל כך פשוט שאם הם היו יודעים את זה קודם הם היו חוסכים הרבה מאוד כסף על תחזוקת האתר כפי שהם שילמו קודם.

ובטח שבחברת התחזוקה לא אמרו להם שהם יכולים לעדכן תכנים לבד. למה שהם יגידו הם רוצים להרוויח !

אין לנו שום דבר נגד חברות תחזוקת אתרים, יש לנו משהו נגד אנשים שפוחדים מעכברים…. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור בניית אתרים בקוד פתוח צרו איתנו קשר.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

רוצים להתייעץ עם המומחים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים נוספים

איך לבחור חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק
בלוג

איך לבחור חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק

בחירת חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק היא משימה משמעותית שיכולה להשפיע רבות על ההצלחה של הפעילות השיווקית של כל עסק. עם מיליארדי משתמשים פעילים, פייסבוק מציע

תמונה של פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים
בלוג

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים הוא אסטרטגיה חכמה שמאפשרת למותגים להגדיל את ההישגים שלהם באחת מהרשתות החברתיות הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם. בין אם מדובר בחיזוק המודעות

תמונה של כיצד לשפר את הביצועים של האתר במנועי חיפוש
בלוג

כיצד לשפר את הביצועים של האתר במנועי חיפוש

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על הביצועים של האתר שלכם במנועי חיפוש. הגורמים החשובים ביותר כוללים את איכות התוכן, בניית קישורים, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

תמונה של כיצד להצליח בקורס דיגיטלי?
בלוג

כיצד להצליח בקורס דיגיטלי?

הצלחה בקורס דיגיטלי דורשת השקעה של זמן ומאמץ, בדומה להצלחה בקורס פרונטלי. עם זאת, ישנם כמה טיפים ספציפיים שיכולים לעזור לכם להצליח בקורסים דיגיטליים: טיפים