בניית אתר לעמותה

תמונה של בניית אתר לעמותה

בניית אתר לעמותה  אין זה סוד שבחברה הישראלית פועלות עמותות שונות ומגוונות, חלקן הגדול מיועדות לתרומות עבור נזקקים ואנשים המתמודדים עם קשיים שונים, בעוד עמותות אחרות עוסקות בתחום של מחקר, הנצחה, מאבק למען נושאים מסוימים ועוד. העמותות בישראל נאבקות על כיסו וליבו של האזרח, ולא פעם, המאבק הזה הוא מאוד קשה ומסובך, מאחר והיכולות של האזרח עצמו הן מוגבלות, מה עוד שלא תמיד הוא יודע באיזו עמותה מדובר, מה היא עושה ומה חשיבותה.

לכן עמותות רבות אשר מבקשות לפעול לאורך זמן ולתפוס מקום בתודעה של הציבור בישראל, מקימות לעצמן אתר אינטרנט, דרכו יכול האזרח להכיר את העמותה, להכיר את פועלה, לתרום לה או להתנדב אליה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, בתור חברה שמתמחה בהקמת בניית אתר לעמותה, אנחנו עבדנו ועובדים עם עמותות מתחומים שונים ומקימים עבורם אתרי אינטרנט אשר עוזרים להם להיחשף בפני הקהל הרחב.

אנחנו כחברה, מבצעים את כל הפעילות לצורך הקמת האתר, החל מקביעת המאפיינים הנדרשים להקמתו, תכנון ופיתוח האתר, עיצובו, קידומו בגוגל, ולעיתים אנחנו גם עוזרים לחברה בתהליך של ייצור תוכן ממשי לאתר, על מנת שהוא לא יהיה ריק מחד, ומאידך שהגולשים יוכלו ללמוד אודות העמותה.

בניית אתר לעמותה

בניית אתר לעמותה שונה במובנים רבים מבניית אתר לעסק או לבעל מקצוע. מצד אחד, כמו כל דבר במרחב האינטרנטי, האתר צריך להיות גורם משווק, פקטור שיווקי פרסומי שמטרתו לגרום לגולש להרגיש שייכות והזדהות עם העמותה וכך הוא ירצה לתרום לה. מצד שני, האתר צריך להכיל תוכן מקצועי, אמין, ידידותי לגולש, וכן הוא צריך לבטא את החזון של העמותה, חזון שבא מתוך רוח של תרומה לחברה. לא פעם הערכים האלה משתלבים ולא פעם הם מנוגדים. אנחנו יודעים כיצד לגרום לשני הערכים האלה לעבוד ביחד.

מה צריך להיות באתר של העמותה?

תחילה יש לומר, שהאתר חייב להיות קל, נגיש, ידידותי למשתמש, אחרת הגולש לא יוכל ליהנות ממנו ולא ישתמש בו. זו הסיבה שהוא צריך להיות מעוצב בצורה נוחה וקלה, לא להיות עמוס מדי בפרטים, ולא להיות "מלכודת שיווקית" כמו שאתרים רגילים הרבה פעמים פועלים. כך הגולש ירגיש בנוח לגלוש בו זמן רב. בניית אתר לעמותה, חייב להכיל מאמרים מקצועיים, הן על העמותה עצמה, החזון שלה, האנשים שמפעילים אותה, קהל היעד והפעילות שלה וכן על הנושא אותו היא מקדמת ועליו היא נלחמת. רצוי שהתוכן יהיה מגובה במחקרים ובנתונים סטטיסטיים שניתן לאמת.

למעבר לעמוד בניית אתר לאדריכלים לחצו>>

לסיכום המאמר בניית אתר לעמותה

כמו כן בניית אתר לעמותה צריך להכיל תמונות, החל מתמונות האנשים שמנהלים אותה ועד לתמונות של פעילות העמותה, בפרט אם מדובר בעמותה שעורכת אירועים שנתיים, אירועים לילדים ועוד. התמונות צריכות להיות מושקעות, אותנטיות ומקצועיות. נקודה אחרונה, כל אתר של עמותה חייב להכיל אפשרות ליצירת קשר כולל אפשרות להתנדב או לתרום דרך העמותה, זו הדרך של האתר למשוך את הגולש להיות חלק ממנה. בסופו של דבר, זו המטרה האמיתית של אתר אינטרנט של כל עמותה שהיא.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

רוצים להתייעץ עם המומחים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים נוספים

איך לבחור חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק
בלוג

איך לבחור חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק

בחירת חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק היא משימה משמעותית שיכולה להשפיע רבות על ההצלחה של הפעילות השיווקית של כל עסק. עם מיליארדי משתמשים פעילים, פייסבוק מציע

תמונה של פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים
בלוג

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים

פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים הוא אסטרטגיה חכמה שמאפשרת למותגים להגדיל את ההישגים שלהם באחת מהרשתות החברתיות הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם. בין אם מדובר בחיזוק המודעות

תמונה של כיצד לשפר את הביצועים של האתר במנועי חיפוש
בלוג

כיצד לשפר את הביצועים של האתר במנועי חיפוש

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על הביצועים של האתר שלכם במנועי חיפוש. הגורמים החשובים ביותר כוללים את איכות התוכן, בניית קישורים, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

תמונה של כיצד להצליח בקורס דיגיטלי?
בלוג

כיצד להצליח בקורס דיגיטלי?

הצלחה בקורס דיגיטלי דורשת השקעה של זמן ומאמץ, בדומה להצלחה בקורס פרונטלי. עם זאת, ישנם כמה טיפים ספציפיים שיכולים לעזור לכם להצליח בקורסים דיגיטליים: טיפים